تیام پرنسس من....
ستاره های ابی

ss

امروز میخوام از نفسم عشقم هستیم تیام خوشگلم عکس بذارم....

پرنسس ملوس من

الهی فداتون بشه نگار عسلای من....

عشق های من

 

سمبلی از زیبایی ها....

عشق های من در حال هنرمندی....

الهی که نگار فداتون شه انقدر ماهید و خوشگلید

من عاشق این عکس توام تیامم

خب تابعد بابای

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت21:04---15 اسفند 1391
نگار جون لطف می کنی از حنیف و فرزاد هم عکس بذاری؟
پاسخ:چشم عسیسم


شبنم
ساعت21:04---15 اسفند 1391
نگار جون لطف می کنی از حنیف و فرزاد هم عکس بذاری؟

1سنا1
ساعت21:03---15 اسفند 1391
سلام نگار خانوم!!

من تازه وبت رو پیدا کردم!

وقت کـردی از داداش مهدی ما هم بعکس!!

مـــــــــــــــــــــرسیپاسخ:سلام سنا خانوم.خوش اومدی.چشم از داداش مهدی هم عکس میذاریم عسیسم


مهسا
ساعت21:02---15 اسفند 1391
وای سلام نگار جونم چه طورایی؟؟؟

چرا آپ نمی کنی؟؟پاسخ:سلاااااام آبجی مهسا.چه عجب تشریف آوردین آبجی؟چشم عزیزم آپم میکنیم


مهسا❤7
ساعت10:47---15 اسفند 1391
فدات دنبال این موضوع نرو...بیخیال

مهسا❤7
ساعت16:29---14 اسفند 1391
شرمندم گلم کاش میتونستم کاری بکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در پنج شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,ساعت 4:4 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین